Időgazdálkodás tréning

Téma

Közelebb hozzuk a résztvevők számára az elérendő céljaikat. Eszközöket adunk ahhoz, hogy napjait eredményesen zárhassa.

Cél

A résztvevők olyan technikákat sajátítanak el, amelyek segítségével hatékonyabban tudnak idejükkel gazdálkodni, jobban tudják strukturálni feladataikat, emellett megtanulják megtervezni és kontrollálni napi munkavégzésüket.

Célcsoport jellemzői

Mindenkinek ajánljuk, aki szeretne hatékonyabban gazdálkodni munkaidejével.

Jellemző pozíciók

Projektvezető, termelési vezetők, logisztikai vezetők, raktárvezető, műszakvezető, csoportvezető.

Tréning időtartama

2 alkalom.

Tréning helyszíne

Budapesti tréningtermünk vagy a vállalat telephelyén.

Időgazdálkodás tréning

Részletes tematika

  • Mítoszok az időgazdálkodásról
  • Célmeghatározás, motiváció
    – Küldetés, jövőkép
    – Munkahelyi célok
    – „SMART” célok
  • Prioritások felállítása
    – Prioritás-képzés alapjai (Eisenhower mátrix, ABC rendszer, Pareto szabály)
    – A preferencia-mátrix összeállítása és használata
    – Eszközök priorizáláshoz
  • Az időrablók számbavétele; kezelési módjuk
  • A halogatás legyőzése
    – A halogatás pszichológiája
    – Érzelmi önmenedzsment
  • Rendezésel (év, hónap, nap) az „üresfej” technikával
  • A „NEM”-et mondás művészete
  • Projektmenedzsment eszközök az időgazdálkodásban
    – Megbeszélések szervezése, célja
    – Időtervezés és ütemezés
    – Kritikus út
  • Időgazdálkodás és kommunikáció
    – Asszertív feladatkiadás
    – Asszertív számonkérés
  • Adatptív vezetés
    – Motiváció és teljesítmény
    – Jutalmazás
    – Célkitűzés
    – Munkakör-átalakítás
    – Delegálás
  • A produktivitás fizikai eszközei
Egyedi árajánlattal vagy egyéb szakmai kérdésével forduljon szakértőnkhöz!

Sztrapkovics Balázs

Tetszett? Ossza meg másokkal is!

Lean logisztika
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.