
Téma: A workshopon a résztvevők a lean tudástárának alkalmazásával növelik a mindennapi adminisztratív folyamatok hatékonyságát.
A kiválasztott adminisztrációs terület folyamatfejlesztése kerül elvégzésre a részvevőkkel közösen, mind információ-, mind dokumentumáramlás tekintetében. A fejlesztés során közösen elkészítjük a jövőbeni adminisztráció folyamattérképét.
Cél: A résztvevőkkel a lean tudástárának alkalmazása a mindennapi adminisztratív folyamatok hatékonyságának növelése érdekében. Célunk továbbá, hogy megláttassuk a mindennapi munka során végzett veszteségtevékenységeket, és azok eliminálására akciótervet dolgozzunk ki a problémafeltárásától, tervezésen és az elfogadottak bevezetés menedzselésén át egészen az utókövetésig.
A workshop csapat tagjai: A tréninget elsősorban a vállalatok működését támogató területén dolgozó
- HR,
- vevői kiszolgálás,
- beszerzés,
- könyvelés,
- pénzügy,
- értékesítés,
- kontrolling és
- egyéb adminisztratív környezetben dolgozók számára javasoljuk, akik hatékony irodai működést szeretnék elérni a lean filozófia alkalmazásával.
A workshop menete:
- A kijelölt adminisztrációs folyamat megismerése, lehatárolása,
- A kijelölt terület folyamatainak rögzítése,
- Információ és dokumentumáramlási diagram készítése,
- Veszteségek, problémák azonosítása, rendszerezése,
- Fejlesztési javaslatok kidolgozása,
- Jövőbeni folyamat rögzítése,
- Szükséges intézkedések rögzítése, felelősök, és határidők meghatározása.
Egyéb szakmai kérdésével forduljon szakértőnkhöz:
Sztrapkovics Balázs
balazs.sztrapkovics@leanlogisztika.hu
+36 70 558 92 24