Kommunikáció, konfliktuskezelés tréning

Téma

Asszertív kommunikáció módszereinek bemutatása lépésről, lépésre. Bemutatjuk a konfliktusok szinte minden aspektusát, és ezek kezelésének lehetőségeit, stratégiáit.

Cél

A résztvevők megismerjék az asszertív kommunikáció technikáit, hogy ezeket a gyakorlatban is tudják használni. Konfliktus helyzeteket felismerjék, azokat megfelelően kezeljék, kreatívan megoldják.

Célcsoport jellemzői

A tréning fókuszterülete azon emberek csoportja, akik tervezői, szervezői, ellenőrei, és/vagy vezetői egy-egy területnek a cég életében, és szeretnék csapatukat, és mindennapi munkájukat megkönnyíteni a hatékony vezetés elsajátításával.

Jellemző pozíciók

Projektvezető, termelési vezetők, logisztikai vezetők, raktárvezető, műszakvezető, csoportvezető.

Tréning időtartama

2 alkalom.

Tréning helyszíne

Budapesti tréningtermünk vagy a vállalat telephelyén.

konfliktuskezelés tréning

Részletes tematika

Asszertív kommunikáció

  • Asszertív feladatkiadás módszere
  • Asszertív számonkérés módja
  • A projektértekezlet vezénylésének módszertana
  • Hogyan kommunikáljunk a határidők betartása érdekében?

 

A konfliktusok természete, alapvető típusai

  • Konflikus források
  • Kommunikációs források
  • Strukturális tényezők
  • Magatartási tényezők
  • Konfliktus szintjei
    – Belső konfliktus
    – Egyének közötti konfliktusok
    – Csoportok közötti konfliktusok
  • Konfliktuskezelés
    – Álkonfliktusok felismerése és elkerülése
    – Konfliktushelyzetek átkeretezése
    – Kreativitás a konfliktusmegoldásban
    – Konfliktusmegoldó stratégiák
    – Konfliktus csökkentés stratégiái
  • Mobbing
    – A mobbing alapjai
    – A mobbing kialakulásának körülményei
    – Típusok
    – Mobbing elleni intézkedések
Egyedi árajánlattal vagy egyéb szakmai kérdésével forduljon szakértőnkhöz!

Sztrapkovics Balázs

Tetszett? Ossza meg másokkal is!